16 Haziran 2008 Pazartesi

Gökkuşağı Şarkısı

Gökkuşağı Şarkısı

söz: vida, müzik: siyahgezegen

düzenleme: atıl aksoy, çağatay kadı

şaşırırsın açılsa
dolaptakiler çıksa
o, öteki, diğeri
bir çok ibne sevici

bunlar bana küfür değil ki
sevenin sevişenin ismi
cinsel tercih değil yönelim
haydi gökkuşağına değelim


makyajlı, sade, saf, zeki
kare gömlekli, etekli
öğretmen, garson, manken
ortak adımız lezbiyen

lastik de değiştiricem
beş çayına da yetişicem
sevdiğim kadınla şevişip
üzgünüm evlenmiicem

bir ben bir zeki müren
yıllarca böyle sandım
platondan önce varım
kısaca gey benim adım

ille de küpeli değilim
bazen bıyıklı göbekliyim
kah eğlenceli kah efkarlı
çapkın ya da birine bağlı

herkes biseksüel doğar
gönül bir yöne kayar
ben olduğum gibiyim
aşk sınırından firariyim

kadınları da seviyorum
erkekleri de seviyorum
arada kalmış değilim
ben sevmeyi biliyorum

ben bir transseksüelim
cinsiyetimi düzeltmezsem
hayat kısa beden yanlış
yaşam bana uzun bir kış

bilmiyorsunuz travestileri
sanıyorsunuz tehlikeli
bir yere vali atandım da
seçimim mi kalmak seks işçisi

herkes eşit herkes farklı
bitsin egemenlik kaydı
dünya kurtulsun diye
seviyoruz özgürce

ne venüslü ne de marslıyız
aksine gerçek dünyalıyız
değil hayatımız çok farklı
benzerimize sevdalıyız

seslendirenler: siyahgezegen, özgür azad, gülden ünlü, ono baran, nilgün yılmaz, kırmızı kadın, tenoz, vida

teşekkürler: fatih rağbet, kavruk, emel gülcan ve bawer çakır

indirmek isteyenler için: http://rapidshare.com/files/122797424/gokkusagi_sarkisi.mp3.html

24 yorum:

özgün dedi ki...

çok güzel çok şeker bi şarkı :) (marş mı demelidim?) sokaklarda bol bol duyarız umarım.. tebrikler!

tenoz dedi ki...

aklınızdan, yüreğinizden geçenleri şarkı(mız)nızla paylaşımınız için teşekkürler... tarih sizi (bizi) unutmayacak:)) kim dinlese bayılıyor...

aligullüm dedi ki...

çok güzel olmuş, aklınıza yüreğinize sağlık. lgbtt onur haftasında bol bol dinleriz artık :))

timmy dedi ki...

tebrikler! gerçekten güzel bir başlangıç.. devamını dilerim...

HARCIALEM dedi ki...

süper olmuş!

piyer raynal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kinky imam dedi ki...

harikasiniz cocuklar! seviyorum sizi. 29 haziran'da sokaklara!

Azap dedi ki...

süpersiniz, çok beğendim. devamıda gelir umarım...

Evren Güvensoy dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş, artık bizimde bağıra bağıra sokaklarda söyleyeceğimiz, söylerken özgür günleri düşleyip, hayallere dalacağımız, o günlerin uzak olmadığını, hep birlikte daha da yakınlaşacağını hatırlayacağımız bir marşımız var. Emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler, gururla , onurla, özgürce söyleyediğimiz günlerde hep birlikte olmak dileği ile . Avedis

Saroş Balık dedi ki...

eee harika olmus!!! hem de hapharika!!! siyahgezegen ve vida guzelliklerini ve onlara omuz veren arkadaslari tebrik ederim!!! singlela idare edilemez ama album istiyoruz tabi en kralindan mustafa mayadag imzali olmayan klip de olursa hiç fena olmaz:)

ismigul dedi ki...

çok güzelsiniz..
bir arkadaşıma yolladım, "ee şimdi ben bütün gün bunu mu dinliycem? ne zaman geçer bu?" dedi.. bağımlılık yapıyo. tebrikler, yüreğinize sağlık..

Gizem Önal dedi ki...

çok güzel olmuş, çok çok güzel olmuş, çok çok çoookk güzel olmuş ((:

Adsız dedi ki...

Mutluluktan hem güldüm, hem de ağladım... Çok sağolun, bin yaşayın arkadaşlar!!
Öpülmeyi hak ettiniz xx ;-D

Kirmizi dedi ki...

Sarki bana gonderildiginde defalarca dinledim, her seferinde biraz daha sesini actim, arkadaslarima gonderdim, evime gelenlere dinlettim, calisirken farkinda olmadan "sevdigim kadinla sevisip/uzgunum evlenmiicemm" diye mirildaninca saskin bakislari uzerime cektim :)

Birkac kisiyle birlikte soylemek bile son derece keyifliyken, onur yuruyusunde koca bir kalabalikla birlikte soylemek cok keyifli olacak bence. Ezberleyin anacim ;)

Tek beklentileri sarkilarinin begenilmesi olan bu iki guzel insani yurekten kutluyorum. Suppppeeerrrrr bir is cikardiniz kizlar, kime gondersem alkis kiyamet ;) Klibi de bekliyoruz :)))

ozlem dedi ki...

çocuklar harikasınız var ya! elinize ağzınıza sağlık!

ozge dedi ki...

enfes olmus ellere yüreklere saglik!

Unknown dedi ki...

arkadaslar müthiş ya :))) klip cekelimm bence aklımda bişiler var benim::))

ben değilim başkası dedi ki...

cok cok cok cok guzel bi şarkı, epey oldu dinleyeli ama yorum yazma kısmını ancak keşfettim:) ben de dinlerken hem güldüm, söyledim hem gözlerim doldu... :) ellerinize sağlık

Lucian dedi ki...

Hi! Congratulation for the song. It's possible to have the instrumental version?

angelicuss@beanangel.ro

ben değilim başkası dedi ki...

dinleyeni mutlu eden sarki :)

tibette dedi ki...

çoookkkk güzelll bayıldımmm herkese dinleteceğim ben ezberledim bile.. :)) çok teşekkürler süper olmuşş..

Aykırı Bir Yalnız dedi ki...

indirme linki çalışmıyoo :(

Uğur SANAY dedi ki...

Kıyamam harika be neyse kız Haydi Gökkuşağına değmeye gidelim ajsj

Unknown dedi ki...

💖🏳️‍🌈🏳️‍🌈😇